väntan...

Jag har varit uppvuxen med boxrar och färgad som man är tycker jag inte att det finns någon bättre hund. En boxer har en otroligt stor personlighet, är alltid glad och lycklig, vill ALLTID vara med och är snäll mot alla!! En boxer har ett otoligt stort hjärta.


Jag har sedan jag flyttade hemmifrån för 5 år sedan velat skaffa mig en egen boxer, men livet har inte passat. Men nu är det äntligen dags!! Nu fungerar det så bra att min sambo Robin kan ha med henne till jobbet där hans arbetskamrat också har med sin hund!
Redan i November satte jag mig och sökte igenom internet efter boxerkennlar som planerar att para tidigt på våren så att valpen blir leveransklar lagom till sommaren, jag skrev långa mail och berättade vilka vi var och hur vi har tänkt att ha tid med en hund. Så fastnade vi ffa för Incirias kennel! Det var många som stod på kö, men när Ann-Britt hörde av sig och sa att vi skulle få en av valparna blev jag gråtfärdig, har ländtat så länge efter dethär!! Dessutom fick vi beskedet lagom till min 25-års dag, kunde inte tänka mig en bättre present.

Som ni förstår har väntan varit lång, men imon är det ÄNTLIGEN dags att hämta henne!!! Vi har innhandlat allt vi behöver och bädden ligger tom här och väntar på henne! Jag är superglad och går runt med fjärlillar i magen och samtidigt lite nervös ;)

Kommentarer
Postat av: Ánn-Britt incirias kennel

JA och nu har hon kommit och det blir liv i luckan vi önskar riktigt lycka till med sötnosen och ni vet vi finns här om det är något ska lägga in er länk på sidan Kram på er alla

2011-05-20 @ 19:57:19
URL: http://inciria.cybersite.se
Postat av: Ada

Ja, nu är det liv i henne!! Tack så jätte mkt för allt! Känns jättebra!!! Vi är världens lyckligaste. Du kommer säkert få en massa samtal ;) Ha det toppen så hörs vi säkert snart!! Kram

2011-05-23 @ 09:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0